Sponser By

Followers

Iklan

28 December 2012

Marah Yang Amat

Pernah tak korang rasa kecewa, sedih dan marah yang amat, sangat dan terlalu?? itulah yang ima rasa sekarang ni. Rasa kecewa yang teramat sangat.sakit hati, sedih dan marah bila bersatu, merana badan. Tak tau la nak cakap macam mana.Ima rasa marah sangat dengan seseorang tu sampai airmata ni mengalir. Tapi ima berniat dan dah ucapkan pun kata maaf. entah la.mungkin ima tak ikhlas kot. Rasa taknak marah dia.taknak la rasa dendam atau kecewa.Tapi perasaan tu semakin menebal. Sudahnya sakit sendiri. Sejak kebelakangan ni ima suka sangat marah. Kadang marah dengan diri sendiri.kadang ima menangis sendiri.Ima tak tau apa sebenarnya yang ima nak. arghhhhhhhhhh.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.