Sponser By

Followers

Iklan

14 November 2012

Melayu Tu Bodoh??

Hadui2..jangan marah aku pulak.hehe..Maaf, tajuk agak keterlaluan.Ni, aku sempat printscreen perbualan dalam komen gambar kat fb.Adui..sakit hati betul dengan minah ni.sukahati je nak kata satu2 kaum tu bodoh.Kalau ye pun, jangan la sampai nampak brani sgt nak taip macam ni kat fb.Please la donk..Kat fb ni, pelbagai kaum dan agama yang baca tau.Ni boleh menimbulkan perkauman tauuu?? Moga satu hari nanti kebalikkan, dia sendiri kata bangsa dia yang bodoh.Malas aku nak padamkan nama dia.saje je.. 

1 comment:

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.