Sponser By

Followers

Iklan

15 November 2012

Jakim sahkan suami tak perlu minta izin isteri untuk poligami

 Woww..Serius?? suami tidak perlu minta izin kepada isteri untuk berpoligami? Jadi, dimana hak isteri?? Hurm, kalau aku tau, bagus kahwin ngan laki orang.mean, jadi isteri ke empat ke.Tak la sakit hati bila suami berpoligami.Orang lain yang sakit hati..hahaha..boleh ke macam tu??kehkehkeh..Pasti banyak keburukan bila ini terjadi kan..Kita nantikan.haha

5 comments:

  1. errr.. kesian para wanita yg menjadi di poligamikan... x semua dapt terima kot...

    ReplyDelete
  2. perghh yer ker ni..kena sorok lah artikel nih dari suami miahahahaaa...
    done follow..hit me back http://myaleo.blogspot.com/2012/10/aksi-sebulan-kami.html

    ReplyDelete
  3. Walahhhhh serius ? Aduiiii mana hak isteri. lepas nie makin ramai lah yang kahwin tanpa pengetahuan isteri, sedangkan bila ada akta yang mewajibkan lelaki nak berpoligami minta izin isteri pun dah ramai yang kahwin senyap senyap. Aduiiii

    ReplyDelete
  4. Sebagai lelaki saya sokong 100% Luv u JAKIM!!

    ReplyDelete
  5. dalam islam, memang lelaki dibenarkan berpoligami setakat had 4 orang dan tidak perlu minta kebenaran isteri. Tiada wujud istilah minta kebenaran isteri. melarang suami berkahwin lagi adalah amalan dan budaya agama lain seperti kristian, yahudi, buddha , hindu, dan Shinto.
    orang islam buatlah cara orang islam. jgn nak soal sgt perkara yg Allah dah tentukan.
    jgn nak ikut cara agama orang lain. boleh jatuh kafir.

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.