Sponser By

Followers

Iklan

17 November 2012

beribu urat yang putus akibat melahirkan menyebabkan aku hilang sedikit memori kepandaian

Ceaaaa.. Tahukah korang??

"Beribu-ribu urat dalam tubuh hilang selepas seorang wanita melahirkan ank akibat meneran.Dalam keadaan di mana anak terlalu besar atau saluran peranakan terlalu kecil dan tidak terbuka, ibu terpaksa meneran lebih lama. Lagi banyak wanita meneran lagi banyak urat-urat dalam tubuhnya terputus."

Adakah disebabkan beribu urat yang terputus ni yang menyebabkan aku hilang banyak kepandaian dalam it dan komputer?? Serius tau, aku adalah bekas pelajar IT [teknologi komputer ] sebelum ni dan sangat-sangat suka mengedit apatah lagi melibtkan diri dalam bidang it.Tapi sejak melahirkan anak, kepandaian mengedit dan juga kepandaian lain tu, tiba2 je tkde dalam diri aku.Rasa macam tak pernah tau tentang semua tu.. Nak ubah apa2 setting dalam laptop pun aku tak reti.seolah2 orang buta IT.nasib la masih mampu lagi berfb dan berblog..haduiii..uwaaa..rasa sayang lah.Adakah itu sebab urat-urat yang terputus atau memang aku dah tetttttt..

2 comments:

  1. tak kot, mungkin dah lama tak sentuh benda tu, kita jadi lupa.. hehehehe.. jgn la cakp macam tu ye.. insyaAllah, molek lg

    ReplyDelete
  2. tak kot rasanya..betoi kot ckp aina tu,benda dah lama tinggal so lupa la..nak ingat balik study balik..and belek2x computer tu...

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.