Sponser By

Followers

Iklan

20 November 2012

Alahai Anonymous

Alahai Anonymous..hehehe..maaf la ye.tak tau nama dia siapa.dia tegur saya dalam entri ni. Tunjuk diri je.saya adalah seorang menerima teguran tanpa memakan sipenegur.hehe..Tak muat mulut saya ni nak makan orang.Kalau nak tegur pun , jagan la guna nama cik anon dan memanas kat blog saya ni. Apa yang saya tulis kat blog ni hanyalah pendapat peribadi saya sendiri.Seperti orang lain, saya juga ada hak nak nyatakan pendapat saya.Sila jagan salah faham.Saya bukan lah seorang yang anti boikot MCD. Saya ni orang kampung.Kat tempat sy takde MCD dan saya tak dapat pun burger free tu.Kalau nak pergi MCD pun paling dekat 4 jam perjalanan ke MCD  kota kinabalu dan 6 jam nak pergi MCD Miri sarawak.Jangan risau ye cik anon. Cumanya, saya sekadar menyatakan pendapat yang tak seberapa tu sebagai manusia yang tak seberapa.Namun cik anon takde hak nak kata saya "tega makan burger dan dah membunuh bayi kecil yang x berdosa." Alahai cik anon.ada ke cakap saya macam tu.takkan lah sehina dan sekejamnya saya sampai berfikir nak bunuh bayi tak berdosa.Saya pun ada perasaan kasihan pada mereka.Dan setulusnya setiap kali sebelum tidur saya juga tak lupa berdoa agar ALLAH sentiasa melindungi mereka yang tertindas dan mengekalkan keamanan yang ada di Malaysia.

Orang Malaysia adalah orang yang banyak pendapat dan bijak berkata-kata.Apatahlagi berdebat.Kalau semua menyatakan pendapat memang takkan habis.Setiap pendapat ada betul dan jahilnya.Cumanya itu lah.seperti yang saya katakan diatas.saya mengutarakan pendapat saya.Apa yang dalam fikiran saya.Saya ni taklah hebat dalam berkata2.mcm saya kata.saya orang kampung je.Tak hebat macam kamoo..huhu Maaflah andai entri itu menyinggung perasaan cik anon dan yang lain2nya.Maaf ye.Tajuk entri saya kot yang keterlaluan dan menimbulkan kemarahan.

p/s: apa pun, terima kasih sebab tegur saya..Kalau pendapat saya betul2 salah, maafkan saya.tapi secara jujur, saya tak pernah terniat atau terfikir pun nak bunuh bayi ke.apa ke macam tuduhan cik anon..saya pun macam orang lain juga.ada perasaan marah kpd yahudi.ada perasaan kasihan kepada saudara kita disana.cuma mungkin pendapat kita berbeza.namun kita tetap berdoa untuk mereka kepada TUHAN yang sama.

2 comments:

  1. Saya bukan nak being judgmental ke apa lah kan, karang saya pulak kena ban beramai2, Hikhik. tapi orang kita nie kebenyakanya keyboard warriors, Yang tahu pungpang dalam alam maya tapi sampai masa sampai waktu, habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  2. aik??cik fifie ni cik anon ke?? hikhikhik.kalau bukan, maaf la.hehe..bukan apa..kita nk tgur org ni kena lah ikhlas.jgn la guna nama cik anon.dh la say hai pun xde.tgur memanas pulak tu. org nk pung pang ke apa ke xpe la.sy tak kisah..manusia kat dunia ni ramai.tak semua nya baik.dan yang tak baik tu tak selamanya x baik.manusia pelbagai.pendapat pun pelbagai.sifat apatahlagi kan.takkn smua org kat dunia ni kena sependapt je.sama je sepanjang hidup.1 sifat 1 malaysia ke?

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.