Sponser By

Followers

Iklan

19 October 2012

Tak Tahu nama isteri?? erkkk






Haha.Siapa la agaknya kat sini lupa nama isteri ek.Ni betul-betul berlaku tau. Pagi tadi husben ima pegi temuduga terbuka konstabel sukarelawan. Pastu ada la salah seorang lelaki dalam anggaran umur 30an mcam tu.Pegawai penemuduga tu tanya.siapa nama isteri dia.sebab dalam borang permohonan tu ada minta nama pasangan. pastu lelaki tu jawab la.Tak tau la.Yang saya tau, nama dia siti je. pegawai tu pun ketawa la.Takkan tak tau nama isteri. Lelaki tu pun jawab.Ye, saya tak tau.slalu saya panggil sayang je.erk???? asben ima pun tahan2 senyum je.Bila dia cerita kat ima, ima punya tak dapat tahan ketawa.ada ke boleh suami tak tau nama isteri.Nak kata dia tak bercinta sebelum kahwin boleh tak? tapi kalau bercinta lepas kahwin pun sekurangnya tau nama isteri. ishh..macam-macam la.Ataupun lelaki tu tengah berdebar nak ditemuduga.haha.sabo je lah dapat suami macam lelaki tu.kehkeh..

4 comments:

  1. Nak kata berdebar gaya jawab macam tak, Haha. habis masa salam tok kadi letak siti je kot.

    ReplyDelete
  2. haa.tu la kan fifie..hairan sungguh boleh tak tau nama isteri.lgpun asben cakap, dia kata dah kahwin 9 tahun.adui2..

    ReplyDelete
  3. Haha..besanya kalo tak tau nama isteri mesti kes kahwin 4..atau pun nama isteri tu pnjg sgt.


    ReplyDelete
  4. hahahaha...ada juak org gya. ada ka nama penuh bini sik di tauk. nang lawak la :D

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.