Sponser By

Followers

Iklan

19 October 2012

Dulu syarat nak loan kereta diketatkan untuk mengurangkan belia yang muflis.Sekarang ada pula PERODUA tawar kereta murah pada pelajar IPT

Ciss..dulu masa ima ngan husben nak loan kereta, punya la banyak syarat dan syarat diperkatatkan bagi mengelakkan belia muflis menanggung hutang.Sekarang dengar pulak, PERODUA menawarkan tawaran hebat pada pelajar IPTA untuk mendapat loan kereta dengan harga murah. tak aci la macam ni.kehkehkeh..
ape pun, murah, murah juga.hutang tetap kena bayar.hehe

2 comments:

  1. pernah dengar jugak tu..bulan2 byr rm250 je.

    ReplyDelete
  2. haaa..sama dgn kmk ima. masa husband mek nk belikan keta mek dan under my name...ya ampunnn, bukan main strict aie.

    geram kmk. dh lah berdownpayment bagai. tp nektok...dah xda gik downpayment...huh

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.