Sponser By

Followers

Iklan

06 October 2012

BAJET 2013 | PERMOHONAN BR1M



Yihuuu..lalala.walaupun ima tak dengar secara menyeluruh tentang bajet 2013 tu, tapi ima ada juga dengar, tahun ni leh dapat BR1M lagi dan kali ni golongn bujang berumur 21 tahun ke atas pun layak mendapat BR1M.Dengar khabar, pada sesiapa yang dah layak mendapat BR1M dalam bajet 2012 ari tu tak payah memohon lagi sebab automatik akan dapat.Cumanya bagi bujangan  ni kena la memohon ye.Tapi sebelum memohon seeloknya daftar la dulu kat e-kasih bagi memudahkan urusan permohonan.hehe

Alhamdulillah dengan apa yang diberi..Taknak komen banyak sanga la.Tapi, korang tau tak macam mana nak bagi cadangan kat PM kita tentang BAJET-BAJET ni? hehehe.Kalau boleh, ima nak cadang sikit la.Paling tak pun, nak minta sikit.kehkehkeh.. PM, boleh tak kalau ima nak minta/bagi cadangan agar salah seorang dalam setiap sebuah keluarga kat malaysia ni diberi peluang untuk diambil bekerja govement mengikut kelayakan yang sesuai? Bukan apa, sekarang ni, nak dapat kerja govement bukan main susah.Tengok je ima dengan husben.Beratus permohonan di pohon, berpuluh kali temuduga dihadiri.Tapi nak dapat kerja bukan main susah. Tapi tengok orang yang lebih rendah kelayakan, dapat pulak kerja dengan govement.Tapi takpe la.Rezeki masing-masing kan. Tapi kalau boleh, harap sangat kalau permintaan orang macam ima ni ditunaikan. Rasanya sekurang-kurangnya kalau salah seorang dalam keluarga tu ada yang kerja dengan govement, maybe boleh mengurangkan risiko kemiskinan.

[BAJET HARAP PM BOLEH BACA NI.HEHE]

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.