Sponser By

Followers

Iklan

19 September 2012

suka bertanya soalan yang tak mampu dijawab oleh manusia



Sebelumnya, ima nak minta maaf lah ye pada akak yang punya status ni.ima dah print screen tanpa kebenaran.Tapi bukan dengan niat tak baik ima copy ni.Saje nak jadikan ikhtibar buat sesiapa yang suka sangat bertanya tentang benda macam ni.Fikir seketika.Faham tak korang apa maksud status akak ni? 
Ni la yang selalu berlaku dikalangan kita ni.Suka sangat tanya soalan yang susah nak kita tentukan jawapannya. Contohnya, bila nak kahwin? bila nak dapat anak? Haa..Tu kan kerja tuhan.Mana la kita manusia mampu jawab dengan betul.Kadang-kadang ima pun pernah juga tanya soalan macam ni kat kawan-kawan.Tapi, sebenarnya, kalau difikirkan, benda tu tak payah nak tanya sangat la.sebab ada sesetengah orang yang sensetif dengan soalan macam ni. bukannya orang tu saje nak kahwin lambat atau saje taknak anak.Tapi belum rezeki dari tuhan.Nak buat macam mana kan. Haaa. Lepas ni jangan suka tanya benda macam ni lagi kat kawan-kawan ye.Takut-takut diorang akan rasa tersinggung.Kan dah buat dosa tu buat mereke tersinggung..^_^

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.