Sponser By

Followers

Iklan

04 September 2012

Remaja di perkosa dikawasan surau

Tak perlu la ima nyatakan pihak yang terlibat dan tempat kejadian yg terlibat ye.dan tak payah la korang sibuk2 cari kat berita tajuk kat atas tu.Takde masuk berita atau newspaper pun.Tapiiiii ni betul-betul terjadi ye.Baru-baru ni, masa hari raya. tu, ima ada dengar ada budak yang tak seberapa nak budak lah.remaja sangat pun tak remaja sangat.Telah diperkosa oleh rakannya sendiri.Paling menyakitkan hati ia berlaku dikawasan surau dimana tempat orang lain menunaikan ibadah.Bukan nak aibkan sesiapa.Tapi tolong lah wahai ladies.Berkawan tu biar lah hati-hati sikit.Jagalah diri.Kalau bukan untuk diri sendiri pun, jagalah untuk keluarga.Tak ke sakit hati mak bapa yang dah menjaga korang bagai nak terputus nyawa sejak lahir kat dunia ni, tup tup senang-senang je rosak dek kerana salah memilih kawan.Malas la nak cakap banyak.Lu pikir la sendiri.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.