Sponser By

Followers

Iklan

04 September 2012

Gangnam Style nampak lucah??

Adoyaiiiii.Sorry to say la ye.Tak tau la bab mana yang sampai budak-budak sekarang ni pun minat GANGNAM STYLE tu. Okeyyy..ima ngaku,memang nampak agak kampungan la ima ni kan.tapi serius, bagi pandangan mata ima, tarian tu kelihatan sedikit lucah.Tak tau pulak pada pandangan orang lain.Lain orang lain pula pandangan matanya.hehoo..Mula-mula dengar benda ni malas la nak sibuk-sibuk nak tengok.lama-lama, rasa macam nak tengok gak tarian yang dikatakan sangt digilai termasuk oleh beberapa orang artis sekarang.Skali tengok?? hampehhhh..sangat tidak terpaut dihati ni.hurrmm


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.