Sponser By

Followers

Iklan

05 September 2012

Diusia 23 ni pun masih dapat duit raya 2 hengget



Tau tak sekarang ni umur ima dah 23 tahun?? dah jadi mak orang pun.Makin umur meningkat ni makin menjadi-jadi pulak ye.haha..Ape tak geli hati ni masuk tahun ni, dah 2 kali ima dapat duit raya macam budak-budak yang lain.rasa malu pun ada tau bila orang ingat ima ni budak lagi.husben & family pun ketawa sebab geli hati ima dapat duit raya.Hishh, dah jadi mak orang pun orang ingat masih budak.Pernah juga sekali tu ima tolak kata takpe, tapi sipemberi duit raya tu paksa juga ambil.Kalau dalam sampul tu Rm50 ke atas takpe juga.Ni rm2.hahaha.Nak tergelak juga kalau di ingat2.kadang2 terfikir juga.apa la pandangan orang kat ima.betul ke macam budak-budak?








4 comments:

  1. ntah2 ima pun macam akak jugak kot.. golongan yg x berapa cukup inci.. kekekekeke. 23 thn dh jd mak org.. sweet je

    ReplyDelete
  2. hahaha..betul la tu.tak cukup inci..tapi xpe kak.bukan sebarang x cukup inci.nampak awet muda ape golongan kite ni.hhehe

    ReplyDelete
  3. heheh..tu la.kita yang dah keje pun still dapat duit raya..segan r nak terima..tapi sebab duit ambik jugak la..follow blog cik ima :)

    ReplyDelete
  4. huhuhu haah la ima ni kecik je. sbb tu org bg duet rya^^

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.