Sponser By

Followers

Iklan

31 July 2012

Pembedahan Luar Biasa

Sabtu lepas pegi hospital Besar Miri sebab adik ima nak jalani pembedahan.Gaduh ngan budak lunbawang then kena tikam.dalam jugak tikaman tu.sampai kena usus dan hati. Mula2 doktor ada kata, pembedahan ni sangat lah tinggi risikonya.risau gak kami.nak tak nak, mak kena gak tandatangan surat kebenaran pembedahan tu.hampir 3 jam lah jugak adik ima kat dalam bilik pembedahan. start jam 10 malam adik masuk.jam 1 pagi baru doktor keluar dan kata pembedahan pertama yang luar biasa. Tak tau la tang mana yang luar biasa tu.hehe..
Haa..ni yang best kat hospital ni.semua yang berdiri tu doktor tau..diorang ramai2 discuss pasal masalah pesakit.

Ni la adik ima.Lemah je lepas pembedahan tu..dan masih mamai lagi lepas disuntik bius

Ni la bekas pembedahan tu.Yang jahitan sebelah yg kecik tu bekas tikaman

Ni pulak baru ditebuk untuk masukkan hos

Kalau hos ni dah xde kuar darah baru leh keluar wad


3 comments:

  1. moga adik ima cepat sembuh..
    bahaya tol zaman sekarang ni..

    ReplyDelete
  2. dasyatnya sampai kena tikam... scary tol..

    ReplyDelete
  3. teruknya bergaduh sampai tikam-tikam...moga kita semua di perjauhkan

    Check out my latest post on mfadhlan.com

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.