Sponser By

Followers

Iklan

07 July 2011

Nikmatnya Senggugut

Assalamualaikum korang..Betul ke aku ni?? Senggugut ko kata nikmat ima?? ha'ah.. memang nikmat sekali.. uwaaaaaa..sesiapa yang pernah mengalami memang tau la nikmat ke tak nikmat senggugut ni. Ya Allah. Aku rasa macam nak maki orang je rasanya. Tapi ku pujuk hati ini. Tak baik tau maki maki orang. 
Rasa macam nak berguling je kat atas lantai ni. Tolong la tolong la jangan buat aku jadi sailormoon yang bisa menumpaskan penjahat..hahahaha.
Takpe la.sekurang-kurangnya sakit ni boleh mengurangkan dosa-dosa kecil ye tak? hehe..


6 comments:

  1. x pernah miss senggugut..
    sgt3 nikmat*tgn dibahu,mate pndg ats..haha

    ReplyDelete
  2. saya senggugut teruk gak. tapi saya selalu tahan aje, kdg2 letak minyak kat perut.

    kalau dok umah aje, saya xmakan ubat la. kalau exam ke, apa2 la yang penting, sy akan telan panadol utk tahan sakit. itu je :)

    sabar banyak2 :)

    ReplyDelete
  3. saya pun senggugut jugak,memang dah berguling2 lah kat lantai,dari ruang tamu smpai dapur terus masuk bilik.haha.tapi masa senggugut baru2 ni,try makan panadol menstrual.memang elok.sakit sikit je,lenguh2 badan je.senggugut,alhamdulillah hilang :)

    ReplyDelete
  4. haaa mek pun sama wat ima. mun mek kenak sengugut nak..siap lah org yg polah hal. kompom kenak maki....kehkehkeh.

    tp selalunya maki dlm hati lah. kenak jd image yuuu..awww! haha

    ReplyDelete
  5. kak zie, hahaha..kira ok lah tu kan makai dalam hati. kalau kamk, terus keluar mun sik dapat tahan..hahaha.jahat.

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.