Sponser By

Followers

Iklan

04 July 2011

Mengidam nak makan Macaron





 
Chup chup.. Aku tak mengandung kot mengidam ni. Tapi tak tau la. Rasa terliur pulak dengan benda ni. Padahal aku tak tau pun apa benda ni.Nampak gambar pun dah terliur yang sangat sangat.hehe.. Rasanya kat Lawas ni takde kot benda ni. Ada tengok orang jual online. Tapi macam mahal pulak di tambah kos penghantaran. Ada sesiapa tak sudi kirim 1 biji kat aku? huhu


4 comments:

  1. yobi imaaa...melior mek diat aie. mek gik yg jd ngidam..haha

    ReplyDelete
  2. akak dah try rasa macaron ni... aar, mmg mahal, tp disebabkan teringin sgt nak rasa, share2 ngan member.. dpt la rasa 3-4 ketui.. rasa yg sgt maniss... :)

    ReplyDelete
  3. kak zie: haha..d sarawak ada jual ka sik ni r? hehe

    kak atieyz: nanti ada masa, ima nak try buat plak..hehe

    ReplyDelete
  4. ouhhhh kat sarawak ke...
    xpe sy doakan satu hari nnt awak dapat rasa juga macarons ni :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.