Sponser By

Followers

Iklan

19 July 2011

Kau tercipta Untukku

Ya Allah..Kenapa sejak kebelakangan ni aku rasa selalu je nak nangis. Mungkin ni la akibat bila aku selalu baca kisah cinta orang lain. Hiss..tak habis-habis emosi. Tapi Bila membaca kisah pengorbanan cinta orang lain, aku rasa macam aku pulak yang berada kat cerita tu. Tu la encik sabri kata aku ni terlalu emosi.Tu belum lagi tengok Tv...Hurmm., Sebagai seorang wanita kan, aku nak sangat disayangi dan dicintai.Rasa dilindungi. Korang tak rasa ke nak juga macam ni? Mesti la korang nak kan. Tapi biasa la. Bila dah lama perhubungan tu, Tanpa disedari dah tak sama macam dulu2 masa bercinta.hehe..Bila dulu-dulu, semuanya indah. masing-masing ambil berat.Sekarang kadang-kadang terlupa nak ambil berat.hehe.. Lagipun sekarang dah sibuk dengan kerja masing-masing.Korang pun mesti berharap yang terbaik dalam perhubungan korang kan terutama yang dah suami isteri. Ok apa kata kita sama-sama amalakn 5p yang dinasihatkan 
*****************************************

Petua memekarkan cinta

Mari amalkan 5P untuk memekarkan cinta kita dan pasangan:

1*.
Peluk - sekurang-kurangnya 7 kali sehari..

2.
Puji - sentiasa cari sebab untuk memuji dia sekaligus elakkan mengkritiknya..

3.
Perhatian - beri perhatian terhadap apa yang dia cakapkan dan juga perbuatannya agar faham apa yang dia ingin sampaikan.

4.
Pujuk - jika dia merajuk.

5*.
Percutian - sekali sekala pergilah bercuti bersamanya dan berehat sekejap dari kerja rutin harian dan kesibukan.

*********************** *****************

Then tiba-tiba je aku teringat lagu aku ngan en.sabri masa bercinta dulu-dulu.hehe

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.