Sponser By

Followers

Iklan

21 June 2011

Kalau Saya dapat RM300

Tamat: 15 julai 2011
[[Klik Banner To Join]] 


Assalamualaikum. Okeh. Bosan tengok entri aku asyik join contest je? Hehe.. Takpe la. Tak kacau orang pon kan.. Hari ni nak join contest "Kalau saya dapat Rm300".
Sebelum tu nak ajak Lengleng & Dilaz join contest ni .
Agak-Agak apa diorang buat kalau ada Rm300 tu ek.
Sebelum tu, nak ucapkan tahniah pada penganjur contest ni sebab sudi kongsikan rezeki yang Allah beri kepadanya bersama orang lain.Moga Allah murahkan rezki anda ye.Amin..
Kalau la saya di beri RM300 tu, saya teringin sangat nak jadikan wang tu untuk beli tudung, shawl dan pakaian yang lebih menutup aurat. Sambil tu menambahkan pakaian dan tudung untuk digantikan dengan pakain saya sebelum ini. 
Sila Klik sini untuk mengetahui niat saya sebelum ini
Kalau tak dapat pun takpe. Itu hanya niat kalau dapat..hehe
Kalau tak dapat pun saya akan tetap berusaha menukar semua pakaian saya secara perlahan..
Ok tu je..:)



5 comments:

  1. dapat rm300..

    nak beli barang dapur.. hahah

    ReplyDelete
  2. Line putih: hahahaha
    Budak botak: ma kasih..hehe

    ReplyDelete
  3. rm300? whoaa! kaya nah org yg anjurkan GA ni ek...terus mata bertuka jd duit..haha

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.