Sponser By

Followers

Iklan

16 June 2011

Contest SHAWL | Shawl Cantik Untuk di Menangi!!

Klik Banner ni Untuk Join ek..


Morning semua.. Waaaaa.. Semangat sangat nak join contest Shawl anjuran Little Mama  ni. Little mama bagi saya satu boleh? Saya nak sangat Shawl tu. Dah lama nak beli. Selalu gak pegi jenguk Radiusite ni.(**sampaikan saya letak web Radiusite ni kat blogshop list kat blog ni..hehe)Tapi belum lagi terbeli sebab masih fikir-fikir tentang harga.. Hehe.. Bukan kedekut. Tapi kalau nak tambah-tambah kos penghantaran ke sarawak, shawl tu jadi mahal pulak. Memang tak mahal mana bagi yang dah selalu pakai tudung. Tapi bagi orang yang baru belajar-belajar pakai tudung macam saya ni?? hehe.. Dah terlanjur Little mama memang baik hati nak bagi, bagi la saya satu ek.. boleh ler.. boleh ler..;).. Toink toinkk..
Okeh.. untuk kemudahan cari saya, id follower saya ialah Putri malu @ ima salsuzaima.
**haha..macam la comfirm Little mam nak bagi shawl tu..







3 comments:

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.