Sponser By

Followers

Iklan

14 June 2011

1GA from Butik Magicfrombeautiful

 Gud Morning semua.. OK Ok.. tau.. memang lama sangat aku tak update apatah lagi join GA.. Memang lama.. Tapi Korang kena faham..Aku surirumah yang beranak 1.. Muahaha..Macam la beranak ramai.. Memang tak sempat nak update hari-hari.OK la.. Pagi ni aku nak join GA yang dianjurkan oleh Butik Magicfrombeautiful. So kalau korang nak Join, Just Klik banner kat bawah ni. Tak lupa pada Nana & Pinky Moma jum la join.


Pada pendapat saya,membeli belah di internet adalah perkara yang menyeronokkan dan memudahkan saya kerana saya bebas memilih item tanpa di kejar oleh penjaga kedai seperti di kedai nyata.Macam la saya nak curi barang diorang kan..huhuhu..




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.