Sponser By

Followers

Iklan

10 May 2011

Pertandingan baby paling comel

Ini entri akan di lekatkan sampai bila yang aku nak okeh..hehe 
entri baru ada kat bawah..


Assalamualaikum dan selamat pagi korang!! Busy tak? hehe.. Pagi nitakde entri yang menarik yang nak dikongsikan.. Entri lama aku pun korang tak habis baca lagi.. Hurmmm..hehe Ape pon, aku nak minta bantuan orang ni. Leh tak tolong vote baby aku? Boleh ler.. boleh ah.. Sebenarnya aku join Pertandingan Baby comel kat facebook Nun disana.. hehe.. So nak minta bantuan korang untuk vote baby aku yang comel macam aku ni.. kehkeh.. perasan jap.. Ok caranya mudah je.. Korang just kena like page TAWAU ni.. Lepas tu dah buat, Korang Tolong la Like pic Ni. Just klik Pic baby aku ni.Pastu korang akan di bawa ke halaman tempat like. Pastu korang like la ek..


Klik Pic ni untuk Like ok


 p/s: pada ibu-ibu atau bapak-bapak di luar sana, meh la join kalau belum join..hehe.. kita leh exchange like.



8 comments:

  1. good luck!!comel baby..si mata bulat..hihihihi.. :)

    ReplyDelete
  2. ek ehh...bulatnya mata diaa. mmg comel! good luck ea :)

    ReplyDelete
  3. wahhh Goodluck tau untuk contest ni :)

    ReplyDelete
  4. 1st time masuk sini dan follow. Awak, kita dah like tau.hehe

    ReplyDelete
  5. comel2...hehehehehe

    gud luck join kontest...

    vote.vote..vote...

    http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=260411011823804

    ReplyDelete
  6. Salam. moshi2..jalan2 singgah sini kejap..nice blog :)
    Sudi2 la baca my new entri @ frommetoyou ni ye..arigatou..(^____^)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.