Sponser By

Followers

Iklan

11 May 2011

Kerana Churp Churp aku di sumpah seranah!

Ada tak ahli Churp Churp yang comel kat sini? Hehe..Soalan ape ntah.. Mesti la ada kan.. Dan mesti la ramai kan..hehe.. Ok ok.. Sebenarmya aku nak bagitau satu benda ni yang memang baru semalam aku tau..hehe.. Benda ni menyebabkan aku di sumpah seranah..hehe.. Terima je la kan.. Takkan nak Tolak pula.. Mana la tau ada yang sumpah aku jadi kaya.. muahahaha.. Korang tau kan bahagian tempat menyebarkan kempen churp churp ni.

Sila Lah Klik Kalau mata tak terang

Okeh, Nak bagitau ni. Kalau boleh dan kalau taknak di sumpah jadi katak, lebih baik korang jangan gunakan benda yang aku bulatkan tu. Sebab ia boleh menyebabkan SPAM mesej kepada pengguna facebook mobile. Diorang cakap, penuh inbox diorang..hehe..Apalagi kalau tag nama ramai sangat. Aku dah kena semalam. Aku rasa aku ada tertag nama beberapa blogger. Dan akhirnya aku di sumpah mati.. huhu..sabo je la.. ok pada blogger atau pembaca yang terkena panahan cinta eh.. kena tag tu aku minta maaf sangat-sangat. Maafkan lah diri ku ini.. Baru tau la yang benda tu boleh jadi spam mesej. Serius memang aku tak sengaja menyusahkan korang.
Ni la akibat teruja sangat nak cepat kaya..huahua.. Leh kaya ke dengan churp churp? hehe.. Ok.. Tu je..



p/s: Tolong vote baby aku dan juga aku ek.. Terima Kasih Sayang..hehe

 

5 comments:

  1. guwa kalau ade sape2 spam je guwa terus delete dari friend, lantak la sengaje ke tak.hahaha <--kejam kan??

    ReplyDelete
  2. uisk... sape la yang menyumpah tu. kalo tak suka delet je la kan adoyai ape la diorang ni

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.