Sponser By

Followers

Iklan

05 May 2011

Aku Sakit Hati!!

Aku sakit hati sangat!! Sangat yang teramat- amat dan sangat-sangat!! uarghhhhhhhhhhh!! sakit hati sakit hati!! Dah la tiap-tiap hari berhadapan costumer yang amat gila!! Entah la. Aku pun tak tau kenapa costumer kedai ni gila yang amat-amat. Costumer always right?? perghhh!! sape yang buat ayat tu hah?? sakit hati aku tau. Right apa menda nya kalau dah memang terang-terang dia yang salah??  Pegi mapus la!!Dah la kadang-kadang tu duit main baling je! Pastu hempas-hempas meja kaunter. Tak cukup dengan costumer yang tak tau nak hormat orang! Ingat aku patung ke apa hah?? Ingat aku takde perasaan ke hah?? ada weh! aku manusia la. Binatang lagi ada perasaaan weh! Ingat aku tak reti nak marah ke?? Ingat aku tak reti nak maki balik?? Dah la tak faham bahasa! nak cakap bahasa apa lagi weh?? Cakap tamil tak pula aku reti! Cakap inggeris pun berbelit! Nak cakap korea apa tah lagi aku tak reti! Cakap bahasa malaysia sudah! Takkan ko tak faham bahasa malaysia! Dah tinggal kat malaysia ni, takkan tak faham bahasa malaysia! Memang ko bodoh la yang teramat! Dah aku cakap belum buka, belum la tu! yang ko nak memaksa kenapa!! Dah terang lagi berlampu takkan ko tak nampak aku tengah buat keje!  Yup!! memang aku sakit hati ni!! Ada ko kesah??
Dah la dapat costumer gila! dapat pula kaean kerja yang pemalas. Gaji dapat sama rata. Keje aku sorang je nak kena buat ke?? Aku gak tukang sapu. Aku gak tukang Mop lantai. Aku la jugak yang bukak kedai. Aku gak yang lap cermin. Aku la jugak yang cuci tandas! Aku jugak yang lap meja kaunter tu. Aku tak kisah sangat sebenarnya! Tolong menolong lah  kononnya.. Ye lah tu menolong setiap hari. Tapi keja aku takde pulak yang nak menolong ye. Tapi bila aku sakit hati berhadapan dengan costumer gila, ada korang pernah kisah?? Costumer always right kan!! Hah!! pegi jahanam costumer ko!!





Huh.. lega aku.. kepada pembaca, jangan terasa ek.. baru aku lega lepas meluahkan kesakitan hati ku ini.. ermm....


p/s: jangan lupa Vote aku ek..:)

9 comments:

  1. wahhh...memang sakit ati sgt ni..
    kje yg deal dgn costumer mmg plg ssh n pnuh cbrn..sbr ye...

    ReplyDelete
  2. sabo yang...saboo...meh zie hug...hehe

    ReplyDelete
  3. Nour, Zie: ye la..sakit ati sangat ni..huhu..sabo je la.hehe

    ReplyDelete
  4. wa..ni mesti dah lama pendam perasaan marah kan.... bila sekali lepas...haa..amek ko...jangan main2 gunung berapi meletup...

    ReplyDelete
  5. faker utk customer always right tu.den mmg anti ngan statement bodo tu

    ReplyDelete
  6. CMA: a'ah..dah lama sangat dah ni memendam..hehehe.sakit ati tol..

    ReplyDelete
  7. nazirul: hehe..bodoh kan.. alwaays right ape kalau dah terang2 salah.

    ReplyDelete
  8. hahahahahah. sya pun pernah.. customer always right.muahahaha

    ReplyDelete
  9. customer mcm tu kena guna reverse psikologi, kalau dilayan silap2 kita lak dibambu dek bos.. selagi boleh sabar.. sabarlah walau hakikatnya dah tak sabar..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.