Sponser By

Followers

Iklan

17 April 2011

Siapa tak kenal Fatin Liyana lebih baik Mati





Hai korang!! Upss.. sebelum tu, tajuk kat atas tu, bukan aku yang kata ek..jangan marah aku.. Korang Kenal kan Fatin Liyana yang kiut miut tu.. Pasti korang kenal kalau korang seorang blogger.Menjadi idaman setiap lelaki..hehe.. Memang cute & cantik. Memang cantik giler sampai aku ada terjumpa satu akaun facebook yang menggunakan gambar beliau.Aku pun rasa nak puji.. Ramai lelaki mahupun perempuan yang kata dia ni cantik dan femes..
Tau tak sampi aku ada terbaca 1 komen gurauan berbunyi macam ni..

Klik untuk penglihatan yang lebih jelas
Tapi kan, aku rasa, tak baik terlalu mengagungkan makhluk lain selain Allah S.w.t. Semua orang tau FL cantek. Tapi tak perlu la cakap sampai macam tu sekali kan.. Takut ada orang lain yang terasa hati..To fatin Liyana.. U memang cantek. hehe..

8 comments:

  1. diorang saje2 tuh bergurau..hahahha..kan ada icon ":p"..

    ^_^

    ReplyDelete
  2. singgah sini jap..

    setakat ni FL mmg perfect.. suka dia tu..

    ReplyDelete
  3. muka dia mmg cantik pun. no doubt. smp saya rasa nak terbang je kat bndung tu. haha

    tp btul tu, manusia sume sama d sisi Allah.. yg m,embezakan kita, AMAL KEBAIKAN je..

    ReplyDelete
  4. skng ni smua dok ckp psl FL ni..aku tak knl die..tp aku ske tgok die..cntik..hehehe.. *gatal..

    ReplyDelete
  5. erm x pnah knal dye pun -.- skunk bru knal dye , hahaaa . btw dye mmg LAWA . erm im visit u , putri :)

    ReplyDelete
  6. huahahaahahhaa..owhh.. sya ada baca tue... pasal bunuh diri kan.??? gurauan shaja..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.