Sponser By

Followers

Iklan

10 April 2011

Sayang suami suruh kahwin lagi

Haha.Tajuk tak boleh blah.. Petang jumaathari tu kan, aku pegi pasar tamu dengan encek sabri then bawa baby irfan dan juga sepupu kecil aku [sandra] yang umo 2 tahun tu. Niat pegi sana nak beli baju murah-murah yang harga 5 hengget sepasang untuk irfan dan sandra. Tak guna beli baju mahal.sekejap je budak-budak pakai.
Tetiba nampak baju budak memang cantek la.konon nak beli satu untuk kakak sandra. so, tanya la harga kat adik yang jual tu. dia cakap harga 28 hengget jer. aku pun cakap kat dia. waa..mahalnyer.. Nak tau dia cakap apa??
Dia cakap, kalau sayang anak, beli jer walau mahal. Kalau sayang laki, suh kawen lagi.hahaha kurang hasam punya budak.Dia suh laki aku kawen lagi. pastu diorang gelak ramai-ramai.Pastu aku terfikir, kalau sayang isteri leh ke aku cakap belikan shoping complex?? erk?? hehe


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.