Sponser By

Followers

Iklan

20 April 2011

Penyakit Entah Apa

Assalamualaikum..Mat pagi.. Gud morning.. Hai.. Hello..Hoii.. Oitz.. Yuhuuuuuuuuu.. Wei... Arghhhhh.. Apa dah jadi ni.. Diriku di landa penyakit entah apa.. Takde mud! Bila aku tak makan, rasa lapar pula. Tapi bila Aku makan, Sakit perut la pulak. Lepas tu rasa nak muntah.Sakit kepala yang amat. Rasa tak sihat sangat sejak kebelakangan ni. uwaaaaaaaaaaa...
Sebenarnya aku malas sangat nak buat apa-apa. Tapi bila tak berbuat apa-apa, rasa bosan yang amat gila-gila.. Aduiiiiiiii.. Adakah diri ku pragnent?? Oh tidak.. Aku baru je habis haid.. Ceh.. Adakah jalan terakhir ialah berjumpa doktor?? Argghh..Kenapa diri ku liat amat nak pegi jumpa doktor ni? 
Aku benci keadaan ni... uwaaaaaaaa..;(

*************************************************************************
Dah terlanjur korang buang masa baca entri aku ni, apa kata korang bantu aku?
Grrrr..hehe..
Boleh tak tolong Vote aku? [Like]
Kalau boleh, okeh, sila la Like page ni.
Lepas tu, Like pic aku kat sini.
Jasa korang amatlah dihargai ok..:)


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.