Sponser By

Followers

Iklan

26 April 2011

Nak tengok gambar/video bikini saya? (18SX)

Hamboii..Tajuk Panas.. Mesti ramai orang suka nak baca kan kalau buat tajuk 18SX. Sebenarnya bukan aku suruh tengok gambar aku pakai bikini.. Hehe.. Semalam aku dapat sms. Bukan semalam je la. Memang selalu dapat sms macam ni. Ntah dari siapa ntah.. Agak-agak la nak promosi pun kan.. Sms tu berbunyi macam ni. 

"Yang, sedang buat apa? Nak tengok gambar/ video bikini saya tak? (18SX). Senang je. Taip ON ABID hantar ke 337** Mesti Happy punye! Optout call 0128739619" 




Ceh!! siap bagi no handphone lagi.. Kuang asam punya budak. Kenanya sms ni dengan budak-budak bawah umur tak ke merosakkan tu??
Bermacam-macam cara orang cari duit sekarang ni.
Penipuan sms pun sudah semakin berleluasa.
So korang jangan la cuba-cuba ye..

psssssssttt.. Korang tau tak? aku replay sms tu.  aku cakap, "Tengah Kapankan Mayat Yang! " muahahaha...




p/s: jangan lupa Vote aku ek..:)


4 comments:

  1. hahaha.. tu sume startegi nak menghabiskan kredit orang.. haha

    ReplyDelete
  2. rjn plak dok g reply sms tuh kan..hehe

    ReplyDelete
  3. taufiq: a'ah.. ye la..nak habiskan kedit orang la tu.

    Cik Tqah: haha.. ntah la.. Rasa gatal tangal pula nak replay..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.