Sponser By

Followers

Iklan

26 April 2011

Inner itu saya Punya



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.. Berdirinya saya di sini pada pagi ini. Grrrrr... Stop! Apa aku merepek ni?? haha.. Okeh Okeh.. Sebenernya inner tu bukan aku punya.. 
Ha! Penganjur la tu.Suh kite buat tajuk yang tak boleh blah..haha.. Yes.. Betul. bukan aku punya. Tapi aku harap aku punya la ye nanti..hehe..
Ape pun, Cik Zetty kena juga bagi aku menang contest ni sebab.. erm..sebab..ermm.. malu la nak cakap.. Apa kata Cik zetty baca sendiri sebabnya kat Sini.
Dah baca?? erk.. malu la.. yep.. aku ngaku aku ni bukan minah yang menutup kepala.
Tapi sekarang ni aku sedang berkerah tenaga, berusaha tangga kejayaan eh, belajar nak tutup kepala aku ni.hehe..Aku nak tutup kepala ni setiap masa.Taknak kejap tutup kejap tak.
So sekarang aku tengah rajin kumpul tudung dan pakaian yang sesuai untuk muslimah bertudung.hehe..
So, cik zetty rasa patut tak aku menang?? kehkeh..

Ni gambar aku pakai tudung.. Ada la juga.. Tu pun gambar lama dah..hehe

Tag to Lissa & Princess.. Jum ar..hehe



p/s: jangan lupa Vote aku ek..:) 
 

7 comments:

  1. gudluck dear mengerah keringat tutup kepala.hihi >.<

    ReplyDelete
  2. subhanallah..
    cntik tau akk pakai tuu.,.
    smoga istiqomah ^_^

    ReplyDelete
  3. syairah: hehe..mengerah ea..
    acu: ma kasih.. :) insyallah..

    ReplyDelete
  4. wahhh byknyaaa. mek lanting kat zie sehelai dua meh meh..hehehe :D

    ReplyDelete
  5. harap usaha nk pakai tudung berjaya k :)

    ReplyDelete
  6. hai dear..tq join .salam kenal ^^,

    ReplyDelete
  7. http://ctqueen.blogspot.com/2011/04/segmen-blog-review-by-pandai-ke-aq.html
    jemput join ye..huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.