Sponser By

Followers

Iklan

20 April 2011

Artis Blogger [belum kahwin dah curang??]

My: Jang oooo jang.. Apo kona eh jang kau menung aja? Orang ke bulan ekau d mana?


Ujang: Uishhhh.. Nyanyi pulak dia


My: Ye la.. Yang kau temenung je dari tadi kenapa? Ape hal pula. Takkan dah nak kahwin pon nak
         menung-menung kot.


Ujang: Takde la..Cuma risau je.. Berdebar nak hadapi malam pertama..hehe


My: Erkk??




Ima Salsuzaima: wakakaka [Tetiba je aku muncul dok ketawakan si ujang..muahahahahaha]


Okeh okeh..Aku tau Tajuk dan isi takde kena mengena.. Aku saje join sagmen yang dianjurkan oleh Bro Framestone untuk mendajalkan si ujang sempena perkahwinannya yang akan tiba dengan yana.

Okeh..Ni ucapan aku untuk Ujang.
  • Selamat Pengantin Baru. Moga bahagia hingga akhir hayat bersama yana.
  • Ini ada entri Khas terutama untuk Ko Ujang.
  • Ko Kahwin agak ko jemput aku tak? Tapi ko tak kenal aku kan..muahaha..
  • Kalau ko jemput aku, leh tempah tiket tak? Then sediakan hotel tuk aku anak beranak. Hotel murah pun takpe..kehkeh..
  • Last, tungganglah dengan selamat.Ingat orang yang tersayang..haha

7 comments:

  1. kalau saye pon takot jugak mlm petame..

    hehehe..

    tinggal jejak :

    http://mrskepeng.blogspot.com/


    tq!

    ReplyDelete
  2. amboih.. beso nye tulisan.. gagaggagaga... =p

    ReplyDelete
  3. hhahahhahhah,okkkkkkkkkkk

    dari BF

    ReplyDelete
  4. uik..hehe..,

    cuak ni mlm pertama kak..=)

    jemput la dtg kwin,=)

    salam kenal..=)

    tQ

    ReplyDelete
  5. hahahahaahha..lol............... ^__^ ikut tumpang tawa wuakakakaka oki la nie.....

    ReplyDelete
  6. along: Muahaha..biar besar tulisan.. Takut ujang x nampak..hehe

    Ujang: haha.. jangan panggil aku kakak..malu ai..kahkahkk.. bukan apa, kot2 aku lagi muada dari ko la.hehe

    Leng: bah, ketawa la kaw sana.hehe

    ReplyDelete
  7. apa yang saya cari, terima kasih

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.