Sponser By

Followers

Iklan

26 January 2011

GIGI BONGSU

Salam & mat pagi semua.. sayang korang.. hehe.. Nampak skema tak tajuk kat atas tu? tak juga kan..hehe.. korang apa khabar? putri khabar x baik..huhu.. (macam la ada orang tanya kan..) cian aku.. putri sakit gigi la..sakitnya yang teramat sangat.. doktor kata, ini d namakan pertumbuhan gigi bongsu..memang sakit..tidur pun terganggu.. baru la putri tau..ada gak gigi bongsu ek..ketinggalan betul la aku ni..ishhh... rasa macam baby2 pula nak tumbuh gigi..ahakzz...
Doktor gigi tu kata, gigi bongsu adalah gigi yang paling lambat tumbuh pada bahagian hujung sekali gigi.
memang sangat sakit.sakitnye kadang hilang kadang sakit balik..aik? macam chipsmore pulak? kadang ade kadang xde.. tapi memang sakit ler..ngilu, rasa bisa... x tau macam mana nak gambarkan perasaan sakit tu..tambahan pulak terkena dengan orang yang tak tahan sakit macam aku ni..memang menangis la.. bila la agaknya nak baik..aaaaaaaaaaaaaaa.. sakit.. tak tahan la..


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.