Sponser By

Followers

Iklan

15 January 2011

BENGANG!!

Pagi-pagi lagi aku dah naik bengang.. Aiks.. mcam lagu Akim pula..hehe..
apa tak bengang..aku sakit ati tol dengan minah sorang ni..Dah la menyapu pun macam tak menyapu..
Pagi2 aku datang tengok macam tak sapu langsung.aku tengok sampah pun sampah yang 2 hari yang lepas..
Minah ni pandai menyapu ke tak sebenarnya..musykil juga aku.. takkan x pandai kot..
hari tu aku sabar je..biasa la..budak baru keje..mungkin malu kot..tapi ni dah berhari2 pun sama gak..
memang aku tak puas ati..Susah la kalau keje ni aku buat, keje tu pun aku yang buat..
kalau macam tu bagus aku sorang je yang keje..gaji semua bagi aku..
Kalo keje just nak control ayu, baik x yah la.. aku lagi ayu...(haha..mungkin la..perasan gitu..)
Tapi ko tak tau..kalau keayuan aku hilang.. habis rambut ko tu aku jadikan ekor kuda..
Ntah la..aku malas la nak cakap..Bab aku ada penyakit pelik sikit..
Kalo aku cakap masa marah, aku takut api kuar dari mulut aku...
So terpaksa la aku luahkan kat belog ni..
nanti kang kalo aku cakap terus terang kat dia, aku takut tak dapat kawal perasaan ni.. nanti tak pasal-pasal ada pula gamba pempuan gaduh masuk dalam facebook..
Tak ke memalu kan..Tapi xpe..perasaan dah mula redha sekarang ni..

Kepada kawan2 kat luar sana.. ingat la pesan ni..tak kira ler apa keje kita..andai kita ni kerja, buat la cara macam kerja..gaji sama2 dapat, tapi kerja ko suruh jer orang lain buat..apa barang??? huhu(LEGA...)

2 comments:

  1. Sabar ye cik putri...
    Aish, api kluar kot mulut.. Samalh kita, klu Jai marah, api kluar kot idung, ala kira sama la tu.. Tapi bila reda, air pulak kluar kot telinga..hu3. X elok marah2.. Sabar kan separuh drpd iman, marah kan separuh daripada....tau kan..he3

    ReplyDelete
  2. betul tu.. tapi aku hanya insan biasa..yang terbiasa marah..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.