Sponser By

Followers

Iklan

13 January 2011

Achik & Nana

Korang ingat tak nama kat atas tu? (Achik & Nana)atau nama sebenar abdilah murad dan siti nordiana.. Dulu pada zaman sekolah aku minat sangat dengan pasangan ni..cute sangat..Kan best kalo diorang sampai ke jinjang pelamin. Tapi ape bleh buat.. Dah bukan jodoh diorang. Allahyarham Achik pon dah meninggal dunia.. Kesian kan..muda lagi.. Tapi, tu lah kan.. Jodoh, ajal, maut semuanya di tangan Tuhan..

Apepun, aku masih lagi minat kat achik & nana ni... Lagu2 diorang tetap menjadi siulan..
aku doakan semoga achik di tempat orang2 yang beriman.. moga nana juga bahagia di samping family.. dan bertemu jodoh yang lebih baik..Al-fatihah buat Achik..

pasangan duet achik & nana

gambar kenangan achik bersama isteri & anak2..

Saat achik kemalangan


alfatihah buat achik.. :'(

Pic saat pernikahan achik

1 comment:

  1. Emm..ya..apa2 pn istri serta anak akn tabah n teruskan pjuangan utk idup..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.