Sponser By

Followers

Iklan

26 November 2010

Puisi Syahdu

adakah aku berhak menangis??

hati ini di lukai lagi..

walau d lukai tanpa disedarinya..

walau sering ku katakan...

aku trluka kena tlalu menyayanginya..

takut kehilangannya..

hinggakan dalam tidur pun aku menangis kernanya,,

bukan kah ia milik ku??

tp seperti ada yang lebih berhak ke atasnya..

aku x ingin kehilangannya lagi..

biar aku nampak bodoh d mata smua....................

aku hendak menangis.......

tapi kepada siapa...

padahal aku ingin menangis kerananya....

Insan yang spatutnya memujuk ketika ku menangis,,,

berilah aku ketabahan untuk menjalani kehidupan ini...

kehidupan yang memberi ku banyak cabaran yang aku sndri x mampu jalani...

Tuhan,,,,,,,, andai ia bukan untukku, ambillah nyawa ku sblum kau ambil nyawanya...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.